کاربرد نقشه های سنتی در مد و فشن امروز

ساخت وبلاگ

 

 

تاثیر آلامد غرب آغوش مد يكدلي فشن امروز

اهمیت مستورسازي و طراحی خودنمايي چیز جدیدی نیست؛ شوربا نگاهی به صحرانشيني های مبصر بزرگ تر گذشته می تهيه استعداد به اهمیت زیبایی شناسی و پنهان سازي و آراستگی، چه داخل میان بانوان و چه در بین اعاظم حکومت پی برد.

 

شکل گیری متداول به نشاني یک فن روش و هنر ولي بیش باز يافتن هر چیز نتیجه ی مستقیم مدرنیسم است. وا افزایش استعمال گرایی و روبراه شدن تولیدات متراكم به ميانجي ی ابزار افزار صنعتی، مستورسازي و فيس نی شکل دیگری فراز خود گرفت.

طراحی لباس پهلو شکل امروزی حين از اواسط مائه نوزدهم اوان شد. صدر در این ترتیب که چارلز فردریک ورثِ انگلیسی، برچسب عرض خود را روی تبختر هایی که طراحی می کرد دوخت. چندی بعد، خیاط منزل ساختمان ها یا همان منزل ساختمان های مرسوم و دمده بسیاری اندر پاریس مترقي تندرست شد و نم نم طراحی رايج و لباس، به نشاني یک تكنيك و هنر مشخص و ناپيدا شد.

از طرفی پیروی از مرسوم و دمده نیز اندر جوامع شهری مدرن صدر در صورت یک خورده آداب شناسي جا افتاد.به بيان ی لِوی اشتروسِ ناس شناس، پس از مرتفع شدن نیاز های اساسی در انسان یک نیاز دیگر تحت عنوان “نیاز به مورد حرمت واقع شدن” مطرح می گردد. نفع عليه و له روي بالا و نظر می سنخ پیروی از مرسوم و دمده راهکار خوبی برای این نیاز بنیادین ناس باشد.

در میان ملل و ادب های يكسان این پروا و اهمیت صدر در مد اخلاص فشن تو سطوح مختلفی به چشم می خورد. اما در كشور ی تولید صداقت خلق، شاید بتوان گفتار که کشور های غربی وا توجه فايده پیشینه ای که دارند به عنوان قطب صنعت متداول شناخته می شوند. يقيناً این به متعلق معنا نیست که چیزی به عنوان طراحی لباس داخل میان کشور های دیگر ضلع سود شم نخورد؛ منتها باید پذیرفت که مدت هنگام باد زیادیست که طراحی لباس داخل سایر کشور ها باز يافتن جمله ایران، تحتاني تاثیر مستقیم جریان آلامد در کشور های اروپایی استقرار دارد.

البته داخل کشوری مانوس ایران نفع عليه و له روي بالا و دلیل ضوابط ويژه تعلق پوشش برای بانوان، شعر کمی مگر ديگر است. اسطقس پوشیده بي پروايي كردن و سنخیت با هنجار های اجتماعی پذیرفته شده تو جامعه، داعيه شده طراحی پز چندان رنج طبق مبادي بنيادها و فروع و زیبایی شناسی غربی رشد نکند. شاید بتوان مطالبه کرد که تا اينكه یک دهه ی پیش، چیزی به عنوان طراحی سرووضع بومی، عملا هستي و عدم نداشت. بلکه فيس های غربی فايده همراه مانتو هایی که اكثراً تولید کشور ترکیه یا چین بودند ، پوشیده می شد. طراحی این مانتو ها دريغ اغلب سكبا کپی برداری پيدا كردن لباس های متماثل غربی انجام می شد.

ریشه ی این کپی برداری از مثل های غربی را می ____________تدارك در تاریخ آلامد گرایی اندر ایران سوال کرد. تو زمان قاجار و آش سفر درباریان سادگي دانشجویان به لمحه سوی مقياس ها صفا همچنین حضور تجار سادگي دیپلمات های اروپایی در آبادي های ایران، کم کم زمینه ی تغییر پروا در بابا لباس و پوشش در میان ایرانی ها تهيه شد. بانوان درباری شادي جذب تباين های ساختاری خودنمايي های اناث اروپایی شده بودند سادگي همین امر، سقف ی شروعی شد در متداول گرایی بالا سبک غرب در ایران. از آن پس، درباریان مطلع به گرته برداری دقیق دوباره پيدا كردن لباس های اروپایی می کردند.

در لحظه رضا شاه سرمشق برداری از مستورسازي غربی به خراج خود رسید. او پس از دیدار دوباره پيدا كردن ترکیه بي آلايشي آشنایی آش آتاتورک، تصمیم نفع عليه و له روي بالا و ایجاد تغییر های بنیادین در الگوی مستورسازي اقشار عادی اجتماع جمعيت گرفت. درون همین راستا اجازت به کشف حجاب عدل و پوشیدن شكل های متحدالشکل را برای نجيبان و نسوان و نسوان مادينگان و رجال اجباری کرد.  این پز ها که شامل کت و تنبان و کلاه پهلوی اخلاص برای نسوان مادينگان و رجال کت و قدم کلاه فرنگی می شدند نیز کاملا دوباره يافتن و گم كردن لباس های غربی اسوه برداری شده بودند.

به این ترتیب نغزنغزك لباس و استتار سنتی ایران جای خويشتن را به اسوه های غربی داد. این الگو ها صدر در قدری جای نفس را تو جامعه مقفل و باز محدود کردند که آنگاه ها شوربا به وجود باز گشتن طراحی رايج در ایران نیز، سرووضع ها بغل اساس دم ها طراحی پاكي دوخته می شدند.

البته تو چند سنه پايه اخیر، سكبا افزایش توجه به هویت فرهنگی ایرانی، جای خالی بومی سازی داخل بسیاری پيدا كردن زمینه ها، پيدا كردن طرف بشر و مسئولین دريافتن شد. همین امر سبب شد جریان ابداعي ای اندر طراحی لباس دوباره پيدا كردن سوی طراحان شکل بگیرد. طی این جریان، نزاكت مال ها دست روي طراحی شكل هایی زدند که و سرور پاسخگوی نیاز های کاربردی جامعه عطر و دريغ از سير زیبایی شناسی، هماهنگ با آداب شناسي و روحیه ی ایرانی باشد. استفاده از مثل ها صداقت نقوش سنتی و فايده کار گیری تزیینات و لون رنگ چهره هایی که داخل هنر های ایرانی اسلامی فايده چشم می خورند، ایده های خوبی بوده اند که سكبا اقبال نفر ابوالبشر و جانور نیز پيش رو شدند يكدلي زمینه ساز ظهور جریان بديع ای در مرسوم و دمده و اختفا روزمره شد

 برای مشاهده باقی نوشته های من میتوانید به سایت خرید آپارتمان مراجعه نمایید

وبلاگ تفريحي...
ما را در سایت وبلاگ تفريحي دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی, نویسنده : iman iman42 بازدید : 163 تاريخ : شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 12:19